Mitt träningsschema

Inlägg innehåller adlinks

Work out bodysuit här (klick!) – Keps här (klick!) – Grå croppad tröja här (klick!)

Som ni kanske har märkt har jag verkligen kommit igång med träningen (ÄNTLIGEN!!!!) Tycker det känns så roligt och nu bara går det som på rutin. Har även förstått att det finns intresse att veta vad jag tränar och hur mycket/ ofta så tänkte därför att jag skulle lägga in mitt träningsschema för denna veckan t.ex.

Måndag: 45 minuters styrkepass med min PT Damla. Rumpa, triceps och rygg.
Tisdag: 45 minuters löpning
Onsdag: Intervallpass, springer 1 minut på 14 i hastighet och 4 i lutning, vilar en minut och upprepar i 24 minuter.
Torsdag: 45 minuters styrkepass med PT Damla
Fredag: Grit strenght pass på sats, 30 minuters högintensivit styrkepass följt av lite egna magövningar.
Lördag: 45-60 minuters löpning alt Box with Damla
Söndag: Vila

Utöver detta försöker jag gå åtminstoende 10 000 steg per dag. Speciellt de dagarna som jag endast kör styrka så att jag rör på mig mycket också. Jag sitter ju mycket still i jobbet så viktigt att röra på sig så mycket man kan utöver träningen för att få vardagsmotionen.

22 gillar

Rekommenderade inlägg

Kommentarer (4)

  • sofie

    |

    Hej! du har så fina filter och färger på ditt feed på Insta, skulle inte du kunna gör ett blogginlägg vilka appar, filter och effekter du använder? Tror mångaaaaaaa skulle vilja veta och läsa det inlägget! Kram

    Reply

  • Linnéa

    |

    Förstår din känsla gällande träningen, så skönt när man kommer igång och ser fram emot varje träningspass. Tycker verkligen om att du har börjat skriva mer om din träning, tycker det är väldigt inspirerande och peppande. Ha en fin dag! 🙂

    Reply

  • Emelie

    |

    När släpper du ny kollektion med Nakd? Ser ju så mycket fram emot pleated set!!!!! Behöver de nu i ca alla färger, haha. Kram på dig

    Reply

  • Josefine

    |

    Kul att komma igång. Jag ska också springa halvmaran i Stockholm 😀

    Reply

Lämna en kommentar

Kategorier

Arkiv

Sociala kanaler